Otrzymujesz analizę ICP, sygnały dopasowania i 3 pomysły kampanii dotarcia do idealnego klienta.
Naukowe podejście do identyfikacji idealnego klienta w oparciu o metodologię praktykowaną w najlepszych firmach B2B
Analizujemy Twoją stronę i LinkedIn w poszukiwaniu wskaźników value proposition i pozycjonowania rynkowego
Identyfikujemy do jakiej “pracy” klienci Cię zatrudniają, mapujemy profil i dobieramy sygnały dotarcia do idealnego klienta
Otrzymujesz hipotezę ICP (segment/rola + bóle/trigger), listę sygnałów dopasowania do idealnego klienta.
Precyzyjny profil idealnego klienta z mapą punktów bólu i wyzwalaczy decyzji zakupowej
Ocena priorytetów i pierwsza hipoteza do testowania w kampaniach
Lista publicznych wskaźników idealnego klienta i gotowe opener do wiadomości
Gotowe koncepty kampanii awareness (≤100 słów, 1 CTA)
Otrzymujesz bezpłatnie w ramach prezentacji fragmentu systemu G2M
W systemie G2M zaczynamy od fundamentalnego pytania: dlaczego klienci rzeczywiście kupują Twój produkt? Większość firm B2B nie zna swojego prawdziwego ICP i skupia się na powierzchownej demografii zamiast na Jobs-to-be-Done - czyli prawdziwych zadaniach, w których Twój klient potrzebuje Twojej firmy.
Precyzyjne targetowanie to podstawa skutecznego prospectingu. Jedna wiadomość wysłana do odpowiedniej osoby w odpowiednim momencie może zapoczątkować współpracę wartą tysiące złotych dodatkowego przychodu. Problem polega na tym, że większość firm wciąż zwiększa ilość wiadomości zamiast poprawić precyzję targetowania.
JTBD tłumaczy dlaczego klienci wybierają ofertę — jaką “pracę” ma wykonać rozwiązanie. To porządkuje ICP i komunikację lepiej niż same persony. Harvard Business Review pokazuje, że firmy stosujące metodologię JTBD osiągają 5x wyższą skuteczność w innowacjach i 3x lepsze wyniki w targetowaniu klientów.
Phil, Founder G2M
Jako Data Scientist przeanalizowałem modele biznesowe wielu firm B2B. Największym problemem nie jest brak klientów, ale niezrozumienie kim są prawdziwi idealni klienci i zaufanie w korelacji danych bez ich głębszego zrozumienia. Jobs-to-be-Done to podstawa każdego skutecznego systemu prospectingu.
Nasza metodologia ICP wykracza poza standardowe segmentacje demograficzne. Analizujemy kontekst, okoliczności i rzeczywiste zadania do których klient zatrudnia Twoją firmę.
Identyfikujemy nie tylko demografię, ale kontekst organizacyjny w którym podejmowana jest decyzja o zatrudnieniu Twojej firmy.
Odkrywamy prawdziwą "pracę" do której klient zatrudnia Twoją firmę, wraz z wymiarem funkcjonalnym, emocjonalnym i społecznym.
Kategoryzujemy konkretne problemy i wydarzenia które skłaniają klienta do poszukiwania rozwiązania właśnie teraz.
Mapujemy wszystkie alternatywy które klient rozważa, włączając opcję "nic nie robić" - często najsilniejszą konkurencję.
Identyfikujemy wszystkich stakeholderów w procesie zakupowym: ekonomicznego decydenta, użytkownika i wpływy techniczne.
Nasza metodologia ICP jest implementacją teorii Jobs-to-be-Done, wzbogaconą o nasze doświadczenie z analizy firm B2B.
84% firm uważa innowację za kluczową, ale aż 94% jest niezadowolonych z wyników. Dlaczego? Bo skupiają się na korelacjach zamiast na prawdziwych przyczynach zakupu.
Twoi klienci nie kupują Twojego produktu - zatrudniają go do wykonania zadania w konkretnej sytuacji.
Pierwszy krok w systemie G2M - naukowa analiza Twojego ICP metodologią Jobs-to-be-Done.
Podaj URL swojej strony, a otrzymasz szczegółową analizę profilu idealnego klienta wraz z rekomendacjami strategicznymi.
Podstawa do budowy skutecznego systemu prospectingu
Oszczędność miesięcy błędów w targetowaniu
Pierwszy krok w kompletnym systemie G2M
Nasz system analizuje Twoją stronę przy użyciu metodologii Jobs-to-be-Done. Sprawdzamy value proposition, case studies, testimoniale i pozycjonowanie, a następnie mapujemy prawdopodobne JTBD Twoich klientów. Całość jest weryfikowana przez naszych analityków.
W przypadku ograniczonych danych publicznych tworzymy hipotezę ICP opartą na najlepszych praktykach branżowych i dostępnych sygnałach. Audit zawiera wówczas rekomendacje dalszych kroków research oraz pytania do weryfikacji z Twoimi obecnymi klientami.
Proces łączy AI z wiedzą ekspercką. Automatyczne systemy pomagają w analizie danych i generowaniu wstępnych wniosków, ale każdy audyt jest weryfikowany i uzupełniany przez naszego analityka z doświadczeniem w implementacji systemów G2M
Standardowy czas realizacji to do 3h godzin roboczych od przesłania formularza. W przypadku złożonych modeli biznesowych może to potrwać do 24 godzin. Otrzymasz email z kompletnym raportem oraz rekomendacjami kolejnych kroków.
✓ 100% bezpłatne • ✓ Metodologia JTBD • ✓ Raport na email
Analiza ICP to fundament systemu G2M. Kolejne kroki to implementacja kompletnego systemu prospectingu opartego na Twoim ICP.
Masz już precyzyjnie zdefiniowany ICP? Wykorzystaj go w kampanii cold mailingu! Zobacz jak wdrożyć cold mailing krok po kroku — od infrastruktury technicznej, przez aspekty prawne (PKE/RODO), copywriting, aż po testowanie i optymalizację.
Zobacz wdrożenie krok po kroku